A Grup Bueso, ens esforcem per oferir-te un servei integral d'administració de comunitats que va més enllà de la gestió convencional. Ens dediquem a simplificar i millorar l'experiència de viure en comunitat, proporcionant solucions eficients i tecnològicament avançades. El nostre portal de gestió d'incidències automatitzat connecta la comunitat, amb els industrials i el despatx de l'administrador. Un espai creat i desenvolupat internament per la nostra empresa, per treballar de forma coordinada, organitzada i eficient.
Entenem que la gestió de comunitats i finques requereix més que simplement portar registres i dur a terme tasques administratives.
Practiquem el que anomenem "Administració Responsable", un enfocament que va més enllà de les obligacions bàsiques i se centra a proporcionar un servei addicional que afegeix valor a la vostra propietat.
Seleccioneu el vostre mòdul.
El portal d'incidències és un espai desenvolupat integrament per la nostra empresa que suposa trencar amb el model tradicional de gestió. Facilita la transparència i l'agilitat en la resolució de les incidències.
En aquest espai els presidents de les comunitats gestionen la comunitat ells mateixos, en especial poden:
En aquest espai els professionals industrials disposen del portal que els permet gestionar les comandes que des de l'administració els enviem.
Una eina que facilita la gestió i afavoreix la ràpida resolució de cada intervenció, en especial els permet:
Describe some quality or feature of the company. Write a short paragraph about it and choose an appropriate icon.
En aquest espai els propietaris de les comunitats poden accedir a tota la informació de les incidències en format consulta. La gestió està reservada als presidents.